رئيس سابق سازمان مسكن و شهرسازى استان يزد با ارسال نامه‌يى به خبرگزارى دانشجويان ايران، ايسنا، منطقه‌ى يزد خواستار درج توضيحات نسبت به بخشى از اظهارات آقاى ميرزايى‌پور شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)منطقه يزد، متن نامه‌ى مهندس محسن اولياء بدين شرح است: احتراما" عطف به خبر مورخ 85/12/06 آن خبرگزارى در مورد تخلفات مربوط به زمين در سازمان مسكن و شهرسازى، از قول جناب آقاى ميرزايى[پور] مدير كل محترم بازرسى نقل شده كه رئيس و مدير املاك سابق سازمان متخلف بوده‌اند. اين خبر با حروفى متفاوت و كاملا" مشخص درج گرديده است .

در اين رابطه با مدير كل محترم بازرسى تلفنى صحبت شد. ايشان منكر گفتن چنين جمله‌اى شدند. بديهى است متخلف اعلام كردن شخص قبل از اثبات تخلف از سوى مراجع قانونى، امرى غير قانونى و محرمانه است و قابل پيگيرى مى‌باشد .

با توجه به غير قانونى بودن اعلام و انتشار چنين اظهاراتى لازم است جهت تنوير افكار عمومى در اولين فرصت توضيحات لازم داده شود .

متن اين نامه نيز به عنوان جوابيه در خبرگزارى درج شود. بديهى است حق اينجانب براى پيگيرى موضوع از طريق مراجع قضايى محفوظ مى‌باشد

يزد فردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا